Et rart Ryatæppe :O)

Det er ved at blive den tid, hvor vi rykker indenfor. I den (koldere) forbindelse vil jeg kaste mig over indkøbet af et nyt ryatæppe - som jeg har forelsket mig dybt i.

Tæpper er fantastiske at bruge i indretningen. De skaber både stemning og komfort ligesom de er gode til at afgrænse forskellige områder i rummet. Med tæpper kan du nemt vise din personlige stil, samtidig med du forkæler dine fødder med noget varmt og blødt. Ren win win :O)

Tæppet jeg er faldet for hedder Tanger og fås hos Ellos. Hvis du er ny kunde hos dem, får du 50% rabat samt fri fragt på din ordre - WOW - det er da værd at tage med. Du skal blot bruge koden: 345418. Hvis du ligesom jeg har handlet der før - ja så skal du da også forkæles lidt - med 40% rabat på dyreste vare. Benyt da koden: 345722.

Ha' en dejlig dag!
/Louise E.

Jeps - indlægget er sponsoreret, men skrevet med mine ord, min mening og mine holdninger :O) Læs i øvrigt betingelser for rabatten inde hos ELLOS 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.