Mere grønt i indretningen

Jeg har tidligere talt om dem....de kære grønne, og nu gør jeg det altså igen....

De grønne lækre smukke søde og gode planter :O)

Jeg har dem i flertal, og kan slet ikke forestille mig mit hjem uden. Jeg prøvede for sjov at fjerne alle mine grønne gevækster, men her blev bare helt tomt...virkelig! De manglede! Fik dog hurtigt sat dem på plads, og kunne mærke idyllen sænke sig igen..... Aaahhhhhh....

Lige nu er det jo helt på "boligtoppen" at bruge planter i sin indretning. Hot eller not - de vil altid have en plads i vores hjem (gerne i fællesskab med lidt markblomster og en stor håndfuld krydderurter).

Bliv inspireret herunder til egen samling, og læs evt. mit tidligere indlæg om emnet HER.

God weekend!
/Louise E.







1/2/3/4/5/6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak på forhånd.
♥ Louise E.